Ćwiczenia z hantlami – po co i dla kogo?

AfricanMango 7minutowytreningpolska.pl Ćwiczenia z Hantlami
ćwiczenia z hantlami 300x204 Ćwiczenia z Hantlami

Ćwiczenia z hantlami

Wydawać by się mogło, że ćwiczenia z hantlami są dobre tylko dla mężczyzn, którzy chcą nabrać siły i wyrzeźbić sylwetkę. Jednak okazuje się, że panie także bardzo chętnie używają hantli do ćwiczeń.

Oczywiście ich ciężar jest znacznie mniejszy niż dla mężczyzn, ponieważ kobietom przeważnie nie zależy na wyrobieniu wspaniałych muskułów, a tylko na poprawieniu nieco swojej sprawności no i oczywiście wyszczupleniu. Jak każde ćwiczenie, także i to należy wykonywać z głową. Zwłaszcza trzeba uważać przy doborze odpowiedniego ciężaru hantli.

Na początek do domowych ćwiczeń z hantlami lepiej zastosować małe ciężary, a dopiero z czasem stopniowo je zwiększać, żeby na początku się zbytnio nie przeforsować. Także w tym przypadku trzeba pamiętać o regularności wykonywanych ćwiczeń, ponieważ taka gimnastyka od święta w zasadzie nie ma większego sensu.

Ćwiczenia z hantlami – na początek ćwiczenia dla pań

domowe ćwiczenia z hantlami Ćwiczenia z HantlamiWbrew pozorom hantle nie pomagają tylko w rzeźbieniu bicepsów, ale odpowiednio zastosowane mogą także pomóc w gimnastyce innych partii ciała. Po pierwsze dzięki nim można zadbać o swoja talię. Chwytając w dłonie hantelki należy wykonywać skręty tułowia, co pobudzi do pracy mięśnie skośne brzucha i przyczyni się do wyszczuplenia talii.

Kolejnym ćwiczeniem jest trening nóg. Należy stanąć na jednej nodze, a drugą oprzeć na łydce tej pierwszej. Ręce z hantlami trzeba unieść prosto nad głową i w takiej pozycji stawać na palcach i z powrotem na całej stopie. Można do tego ćwiczenia dołożyć przysiady, choć to wymaga też dobrej równowagi. Dzięki temu pracują zarówno mięśnie łydek jak i ud.

Najprostsze domowe ćwiczenie z hantlami do wykonania to oczywiście ćwiczenie na bicepsy. Można je wykonywać na siedząco lub na stojąco i po prostu zginać ręce w łokciach. Hantle mogą być też obciążeniem przy ćwiczeniu na rzeźbienie pośladków.

W tym wypadku należy wyprostować ręce przed siebie i robić jak największe wykroki uginając kolano z przodu do kąta około dziewięćdziesiąt stopni. Ćwiczenie z hantlami na biust opiera się na tym, by stanąć w lekkim rozkroku, a ręce z hantlami rozłożyć szeroko na wysokości piersi i wykonywać wymach do przodu i z powrotem.

Ćwiczenia hantle- dla mężczyzn

WIĘCEJ O PROGRAMIE
SIXPACK SHORTCUTS

 

ćwiczenia hantle Ćwiczenia z Hantlami

Ćwiczenia hantle

Ponieważ mężczyznom bardziej zależy na rzeźbie, ćwiczenia z hantlami muszą być na pewno intensywniejsze niż w przypadku kobiet. Jednak najpowszechniejsze jest także ćwiczenie na biceps, które wykonuje się tak jak wyżej opisałam, pamiętając i większej ilości powtórzeń. Kolejnym ćwiczeniem, tym razem na triceps jest ułożenie ręki z hantlem za głową.

Wykonywany ruch to prostowanie pierwotnie zgiętej w łokciu ręki, tak, że jest ona po prostu podniesiona do góry. Dla lepszej stabilizacji dobrze jest przytrzymać sobie drugą ręką tę, która akurat ćwiczy i następnie zmienić ręce. Następne ćwiczenie wykonuje się siedząc na krześle czy pufie. W obie ręce należy wziąć hantle i wyprostować je wzdłuż ciała. Ćwiczenie polega na podnoszeniu do góry rąk na boki do momentu, aż będą równoległe do podłoża.

Ważne jest by ręce były cały czas proste. Kolejne ćwiczenie z hantlami opiera się na tym, aby stanąć w lekkim rozkroku z hantlami w rękach zwisającymi wzdłuż tułowia i unieść ręce do przodu a następnie ponad głowę, pamiętając by były cały czas wyprostowane.

Panie mające problem z nadwagą dodatkowo mogą wspomóc proces odchudzanie stosując tabletki odchudzające przdstawione w rankingu.

Frazy Google:

Tagged with: ćwiczenia hantleĆwiczenia z Hantlamidomowe ćwiczenia z Hantlami

Filed under: Jak Ćwiczyć

Like this post? Subscribe to my RSS feed and get loads more!