Domowe ćwiczenia odchudzające

PL CH 300x250 baner5 Ćwiczenia Odchudzające W Domu Lub Na Siłowni
ćwiczenia odchudzające 300x169 Ćwiczenia Odchudzające W Domu Lub Na Siłowni

Ćwiczenia odchudzające

Wiele osób, zwłaszcza kobiet, ale oczywiście nie tylko, próbowało choć raz w życiu jakichś ćwiczeń na odchudzanie, których rezultaty nie zawsze były zadowalające. Lecz odpowiedź na tytułowe pytanie jest jednoznaczna: tak, Ćwiczenia odchudzające są jak najbardziej skuteczne. Trzeba tylko pamiętać o kilku zasadach, bez których można nigdy nie doczekać się wymarzonych efektów. Po pierwsze bardzo ważna jest regularność wykonywanych ćwiczeń.

Nie można ćwiczyć na przykład kilka dni pod rząd, a potem nagle zrobić sobie tydzień przerwy. Cos takiego nie ma absolutnie sensu, ponieważ to, co zaczniemy osiągać przez pierwsze kilka dni, zaraz stracimy. Lepiej ćwiczyć rzadziej, na przykład co dwa bądź trzy dni, ale cały czas regularnie.

Ponadto sama gimnastyka wiele nie da, jeżeli po ćwiczeniach będzie się wędrowało do kuchni po tabliczkę czekolady. Dieta także jest ważna, i tak naprawdę odchudzenie się jest efektem głównie tych dwóch czynników.

Ćwiczenia odchudzające brzuch

ćwiczenia odchudzające brzuch 300x300 Ćwiczenia Odchudzające W Domu Lub Na Siłowni

Ćwiczenia odchudzające brzuch

To co najczęściej ludzie chcą zgubić to zbędne kilogramy na brzuchu. A wiadomo, że najprostszymi ćwiczeniami na brzuch są brzuszki. Jest ich kilka rodzajów: brzuszki proste, skośne, z rękoma za głową, z nogami w górze, tak więc są pobudzane do pracy różne partie mięśni brzucha. Brzuszki skośnie dodatkowo pomagają w pozbyciu się tkanki tłuszczowej po bokach bioder, czyli tak zwanych boczków. Do ćwiczeń na odchudzanie brzucha należą także nożyce pionowe bądź poziome oraz rowerek. Kobiety chcą także bardzo często wyszczuplić sobie uda oraz pośladki.

Dobrym ćwiczeniem na te partie ciała jest pozycja na czworaka i unoszenie do góry jednej nogi jak najwyżej jest to możliwe. Oczywiście cały czas musi być ona wyprostowana. Leżąc na boku, podpierając głowę ręka zgięta w łokciu, unosimy nogę będącą na wierzchu do góry, pilnując by cały czas była wyprostowana.

W pozycji stojącej, na jednej lekko ugiętej nodze, unosimy do góry drugą nogę do przodu, do tyłu bądź do boku najwyżej jak się da. Innym bardzo popularnym ćwiczeniem na odchudzanie są przysiady, które można wykonywać na jednej lub na obu nogach.

 

 

Ogólne Ćwiczenia odchudzające

domowe ćwiczenia odchudzające 300x202 Ćwiczenia Odchudzające W Domu Lub Na SiłowniOd dawna wiadomo, że ruch to zdrowie, tak więc poza konkretnymi ćwiczeniami na wybrane partie ciała warto także rozpocząć ćwiczenia ogólno wysiłkowe dla organizmu, które jak najbardziej są ćwiczeniami  odchudzającymi – skuteczne tabletki odchudzające. Przede wszystkim chodzi tutaj i bieg. Nie musi to być oczywiście super szybki sprint, ale wystarczy zwykły trucht czterdziestominutowy, który pobudzi do pracy większość mięśni ciała człowieka.

W dodatku będą one pracować przez dłuższy czas, tak więc zdąży zacząć się spalać tkanka tłuszczowa. Biegać można co dwa lub co trzy dni, w takie, kiedy nie wykonujemy konkretnych ćwiczeń, żeby nie zmęczyć za bardzo organizmu. Jeśli ktoś bardzo nie lubi biegać, może na przykład co kilka dni wsiadać na rower i robić około dwudziestu kilometrów, jeżeli oczywiście ma do tego warunki.

Inną opcja jest pływanie, można sobie wykupić karnet na basen i łączyć przyjemne z pożytecznym. Dobrym pomysłem są także rolki bądź łyżwy albo aerobik. Ważne jest, aby co jakiś czas zmusić całe ciało do ogólnego wysiłku, ale nie takiego, który wykańcza człowieka, tylko delikatnie zmęczy, co pozwala na to by taki trening trwał dłużej i sprawia, że takie proste czynności są doskonałymi ćwiczeniami  odchudzającymi.

Nie znalazłeś tego czego szukasz? Wyszukaj poniżej:

Frazy Google:

p5rn7vb

Tagged with: Ćwiczenia OdchudzająceĆwiczenia odchudzające brzuchDomowe ćwiczenia odchudzające

Filed under: Jak Ćwiczyć

Like this post? Subscribe to my RSS feed and get loads more!