Ćwiczenia na triceps – co trzeba wiedzieć?

Ćwiczenia na triceps są przedmiotem zainteresowania głównie mężczyzn, ponieważ to właśnie im zależy, żeby wyrzeźbić perfekcyjną muskulaturę w zasadzie w większości partii ciała.

victoriamilan Ćwiczenia na Triceps

Mało która kobieta chciałaby mieć umięśnione ręce, aczkolwiek i takie się zdarzają, jednak paniom w tym przypadku częściej chodzi o poprawienie sprawności, niż wyrobienie mięśni. Tak czy inaczej rozpoczynając trening, trzeba go rozpocząć z głową.

Przede wszystkim na początek nie wolno przesadzać z ilością i intensywnością ćwiczeń na triceps, ponieważ na drugi dzień nie będzie się miało siły, żeby utrzymać szklankę w ręce.

Po drugie, przed każdym treningiem należy przeprowadzić krótką rozgrzewkę odpowiednich partii mięśni, żeby przygotować je do większego wysiłku. Ponadto, ważne jest to, żeby ćwiczyć regularnie i nie zniechęcać się, na przykład co dwa – trzy dni, a między różnymi ćwiczeniami i seriami danych ćwiczeń robić odpowiednie przerwy, trwające maksymalnie pięć minut.

Ćwiczenia na triceps przy użyciu ciężarków

cwiczenie na triceps 232x300 Ćwiczenia na Triceps

Ćwiczenie na triceps

Pierwsze ćwiczenie opiera się na tym, aby usiąść na czymś bez oparcia, w jedną rękę złapać ciężarek i unieść ją wyprostowaną nad głowę. Następnie rękę z ciężarkiem należy uginać w taki sposób, aby ciężarek znajdował się z tyłu za głową, i z powrotem wyprostować.

Czynność powtarzać kilka razy i zmienić rękę. Wykonując kolejne ćwiczenie należy klęknąć przed jakimś stołkiem lub pufą w taki sposób, aby móc pochylić się do przodu i oprzeć na siedzeniu ramię. W tejże ręce powinno się trzymać ciężarek i z pozycji naturalnie zgiętej ręki, starać się ją wyprostować, ustawiając ją w ten sposób równolegle do podłogi.

Takie ćwiczenie, jak każde powtarzać i później zmienić rękę. Następne ćwiczenie na triceps trzeba wykonywać na stojąco w odpowiedniej pozycji. Mianowicie, należy stanąć z lekko ugiętymi nogami w kolanach i pochylić tułów do tego stopnia, aby był on ułożony równolegle do podłoża.

Trzeba pamiętać, że nie wolno się przy tym garbić. W obie ręce należy chwycić ciężarki i starać się je ułożyć równolegle do tułowia, a następnie z powrotem opuścić, i tak dalej.

Pozostałe ćwiczenia na triceps

cwiczenia na triceps Ćwiczenia na Triceps

Ćwiczenia na triceps

Kolejna grupa ćwiczeń na triceps jest związana z użyciem sztangi. Pierwsze z nich polega na tym, aby położyć się na plecach i złapać sztangę dwoma rękoma na środku w niewielkiej odległości od siebie, tak aby przedramię z ramieniem tworzyły kąt dziewięćdziesięciu stopni.

Wykonywanym ruchem jest prostowanie rąk w łokciach, unosząc przy tym sztangę, i ponowne opuszczanie z powrotem do kąta dziewięćdziesiąt stopni. Następne ćwiczenie jest bardzo podobne, także należy położyć się na plecach, z tymże sztangę trzeba złapać nieco w szerszej odległości rąk i unosić ją znad klatki piersiowej, aż do całkowitego wyprostu, a potem opuścić i powtarzać czynność. Trzecie ćwiczenie ze sztangą wykonuje się tym razem na siedząco.

Należy w obie ręce w małej odległości rąk od siebie złapać sztangę i unieść ja nad głową w wyprostowanych rękach. Następnie należy uginać ręce w taki sposób, aby sztanga była układana z tyłu za głową. Na koniec można jeszcze wymienić pompki, jednakże zupełnie inne niż tradycyjne.

Należy rękoma oprzeć się o jedną pufę, a nogi położyć na drugiej. To ćwiczenie na triceps polega na uginaniu i prostowaniu rąk unosząc przy tym ciężar całego swojego ciała.

 

Frazy Google:

m4s0n501

Tagged with: Ćwiczenia na Tricepsćwiczenie na tricepstriceps ćwiczenia

Filed under: Jak Ćwiczyć

Like this post? Subscribe to my RSS feed and get loads more!