Ćwiczenia na brzuch i boczki, czyli jak poradzić sobie z uporczywym tłuszczykiem?

AfricanMango 7minutowytreningpolska.pl Ćwiczenia na Boczki i Brzuch

Boczki dotyczą bardzo wielu osób, w szczególności oczywiście kobiet, i większa ich część zapewne nieraz próbowała wymyślnych ćwiczeń na boczki i brzuch, aby się ich pozbyć. Jest to wyjątkowo trudny do zredukowania fragment tkanki tłuszczowej, który wymaga niestety cierpliwości w walce z nim.

Ważne jest, żeby ćwiczenia na boczki były regularne i wykonywane dokładnie oraz skrupulatnie. Trzeba także pamiętać o tym, by swojej diecie ograniczyć spożywanie słodyczy, ponieważ wówczas taka gimnastyka nieco mija się z celem, a efekty mogą pojawić bardzo późno lub wcale. Jednakże te uwagi dotyczą oczywiście wszystkich treningów, które zamierza się podjąć.

Ćwiczenia na boczki – na początek coś prostego

cwiczenianaboczkiibrzuch 300x300 Ćwiczenia na Boczki i Brzuch

Ćwiczenia na boczki i brzuch

Do najłatwiejszych i najbardziej popularnych ćwiczeń na boczki należą rzecz jasna brzuszki. Jednak w przypadku, gdy chcemy się pozbyć boczków, są to brzuszki skośne, nieco zmodyfikowane, aby zmuszały do pracy odpowiednie partie mięśni. Kolejnym ćwiczeniem są skłony. Można je wykonywać zarówno na stojąco jak i na siedząco, ale ważne jest, żeby nogi były cały czas wyprostowane i żeby w takiej pozycji dotknąć stóp. Następne są nożyce, pionowe, poziome, albo nawet okrężne.

To ćwiczenie ogólnie jest dobre na mięśnie brzucha, nie tylko na boczki. W celu wykonania kolejnego ćwiczenia, należy położyć się na plecy i oprzeć się na łokciach. W takiej pozycji staramy się jak najbardziej przyciągnąć do klatki piersiowej nogę zgiętą w kolanie, później oczywiście zmieniamy nogę. Innym ćwiczeniem jest trening z hula hop.

Kilkanaście minut dziennie kręcenia hula hop na biodrach daje wręcz gwarancję wymarzonych efektów. Dobrą rzeczą jest także skakanka, która działa nie tylko na boczki, ale też na inne partie ciała. Dwa ostatnie ćwiczenia należą najprawdopodobniej do najprzyjemniejszych, ponieważ przypominają nam zabawy z dzieciństwa i nawet teraz mogą przynosić frajdę.

Trudniejsze ćwiczenia na boczki

cwiczenia na brzuch i boczki Ćwiczenia na Boczki i Brzuch

Ćwiczenia na brzuch i boczki

Poza wymienionymi wyżej częściej spotykanymi ćwiczeniami na boczki i brzuch, są także inne, które są oparte w zasadzie na dwóch rzeczach: na unoszeniu nóg w różnych pozycjach oraz na skrętach tułowia.

Zobacz skuteczne tabletki wspomagające odchudzanie.

Zacznijmy od unoszenia nóg. Pierwsze ćwiczenia z tym związane wykonuje się na plecach, ręce powinny leżeć swobodnie wzdłuż tułowia i w takiej pozycji należy unosić obie nogi naraz do góry, tak aby były prostopadłe do podłoża. Trzeba pamiętać by nogi były proste w kolanach. Przy kolejnym ćwiczeniu należy położyć się na brzuchu, ręce także powinny być wzdłuż ciała. Następnie trzeba lekko unieść głowę i jednocześnie unosić nogi do góry, jak najwyżej się da i trzymać je w takiej pozycji jak najdłużej.

To ćwiczenie ma także dodatkową zaletę ponieważ działa też na plecy. Trzecie ćwiczenie z tym związane polega na położeniu się na boku, tak aby talia była nad podłożem, i w takiej pozycji należy unosić nogi do góry. Najpierw unieść obie, a potem jedną jeszcze wyżej i w takiej pozycji pozostać jak najdłużej. Kolejnym rodzajem ćwiczeń są skręty tułowia, które można wykonywać na kilka sposobów.

Po pierwsze: na leżąco z uniesionymi do góry nogami. Można do tego używać obciążenia, ale nie trzeba. Skręty tułowia można też wykonywać na siedząco, z ugiętymi w łokciach rękoma, i tedy warto mieć jakieś obciążenie. Podsumowując, ćwiczeń na brzuch i boczki jest naprawdę dużo, więc jeśli ktoś ma taki problem, nie powinien nic nie robić, a spróbować regularnie i cierpliwie ich się pozbyć.

Nie znalazłeś tego czego szukasz? Wyszukaj poniżej:

Frazy Google:

m4s0n501

Tagged with: Ćwiczenia na Boczki i BrzuchĆwiczenia na i Brzuch i boczki

Filed under: Jak Ćwiczyć

Like this post? Subscribe to my RSS feed and get loads more!