7 Minut Trening cz.2

Próbowałem Różnych Metod Ale Bezskutecznie 😥

Ile razy słyszałeś żeby nie ćwiczyć tych samych partii mięśni pod rząd? Musiałeś to słyszeć, jeśli w życiu choć raz byłeś na siłowni lub miałeś przyjaciela, który ćwiczył. Teraz już wiesz, że to całkiem logiczne. Stan kataboliczny (po ćwiczeniach kiedy bolą nas mięśnie) może utrzymywać się nawet 5 dni a stan anaboliczny (kiedy nasze mięśnie się odbudowują i rosną) następne tyle.

greencoffeeopinie

====>KLIKNIJ I PRZECZYTAJ DLACZEGO ZIELONA KAWA JEST TAK SKUTECZNA.

 

Ćwicząc te same partie mięśni na siłowni co drugi czy co trzeci dzień, robimy sobie krzywdę. Wydzielają się złe hormony, o których mówiliśmy wcześniej, chodzimy sfrustrowani i wcześniej czy później stwierdzamy, że siłownia jest nie dla nas a nasze doświadczenie z nią związane potem relacjonujemy z dozą niechęci i bezradności w licznych opowieściach o odchudznaniu…

Mięśnie Mnie Już Nie Bolą- Mogę Ćwiczyć! 😀

Hipertrofia mięśnia, czyli jego wzrost następuje wówczas, gdy mięśnie przestają cię boleć. Co wówczas robi większość osób? Zaczyna ćwiczyć je ponownie. BŁĄD! Aby uzyskać dobry wynik i odnotować postęp w budowie masy mięśniowej należy pozwolić mięśniowi na wzrost i adaptację jeszcze przez 5-10 dni. Wielu profesjonalnych sportowców również popełnia ten sam błąd polegający na przetrenowaniu, dlatego kariery niektórych z nich nie trwają długo.

Jak Spalać 1000 Kalorii Dziennie Nie Robiąc Nic

7 Minutowy Trening działa bez znaczenia czy chcemy spalać tłuszcz czy też budować mięśnie. Przyjrzyjmy się fizjologii mięśni, aby lepiej zrozumieć nasz koncept. Około 0,5 kg mięśnia spala ok. 100 kalorii dziennie. Do wieku 40 lat, większość z nas traci ok 5kg mięśni, porównując naszą masę do wieku 21 lat. Dotyczy to mężczyzn i kobiet. Przy naszym krótkim, intensywnym treningu możesz odzyskać tą masę mięśniową, którą miałeś wcześniej.

Zatem twoja wcześniejsza szczupła sylwetka powoli zanikła, ponieważ twój metabolizm zwolnił ok 1000 razy. Jeśli odzyskasz tą utraconą masę mięśniową twój metabolizm przyspieszy a spalanie kalorii będzie o ok. 1000 razy bardziej efektywne codziennie. Pomyśl o tym. 1000 kalorii spalonych więcej nie robiąc absolutnie nic!

7 minut trzy razy dziennie pozwoli ci odzyskać mięśnie z młodości i spalać 1000 kalorii więcej podczas odpoczynku. To odpowiednik 1h ćwiczeń dziennie na bieżni!

Niektórzy mówią: „Moje mięsnie zamieniły się w tłuszcz”. To co naprawdę się stało to że mięśnie z powodu obniżenia aktywności fizycznej się obkurczyły przez co spadła wydolność organizmu do spalania kalorii. Ponieważ większość osób nie zmienia nawyków żywieniowych a wręcz przeciwnie z wiekiem pochłania więcej kalorii, naturalnie nasze mięśnie i narządy się otłuszczają.

Dlaczego 7 Minutowy Trening Jest Tak Efektywny?

Gdy poruszamy kończynami niektóre z włókien mięśniowych ulegają skurczom. Ich ilość zależy od ciężaru, który podnosimy. Podnosząc kubek z herbatą, doprowadzamy do skurczu być może 5% włókien w danym mięśniu. Aby doprowadzić do skutecznego wzrostu mięśnia w fazie anabolicznej musimy go doprowadzić do stanu tzw. chwilowego pozytywnego załamania. Do tego niezbędny jest odpowiedni ciężar tak, aby doprowadzić do skurczu jak największej ilości włókien mięśniowych w danej partii mięśni.

W momencie załamania mięsień otrzymuje odpowiedni bodziec prowadzący do jego wzrostu. Aby to osiągnąć ćwiczymy intensywnie przez bardzo krótki czas (20-30 sekund). Robimy to tylko raz bez powtórek! Powtórki są bezproduktywne i często prowadzą to katabolicznego przetrenowania.

Czyli np. robisz pompki do momentu aż nie możesz się podnieść. To wszystko co musisz zrobić. Można to porównać do sprintu na 100m, gdzie następuje ogromna „eksplozja” wysiłku na bardzo krótki czas.

Jednakże, ważną rzeczą jest aby odpowiednio dobrać ciężar do swojej siły. Załamanie powinno nastąpić w przeciągu 8-12 powtórzeń. Jeśli robisz 20 i więcej powtórzeń, ciężar jest za lekki a twoje mięśnie stają się niewydolne z innego powodu. Zbiera się w nich kwas mlekowy. Ta sytuacja jest niepożądana.  Zatem powinieneś unikać wykonywania wielu powtórzeń. W przypadku pompek, jeśli możesz łatwo zrobić więcej, potrzebujesz dodatkowy ciężar, aby doprowadzić maksymalnie jedynie do 12 powtórzeń. Dotyczy to również innych ćwiczeń wykonywanych w domu bez użycia przyrządów.

Pamiętaj twoje mięśnie muszą się załamać jedynie raz. Wtedy osiągniesz największą skuteczność. Jest to łatwe szybkie i przyjemne. Twój poziom EPINEFRYNY się zwiększa, co powoduje uczucie zadowolenia.

Dobre intencje na początku jakiegokolwiek programu ćwiczeń to kluczowa sprawa. Większość z nas jednak jest nieświadomie w ciągłej katabolicznej fazie przetrenowania. Pamiętacie? To czas spędzony na odpoczynku ma anaboliczny efekt na mięsień. Ćwiczenia to tylko bodziec a odpoczynek to rekuperacja, odbudowa i polepszenie.

7 minut dziennie, 3 x w tygodniu sprawi, że naprawdę polubisz ćwiczenia. Przetrenowanie doprowadza, jak wcześniej mówiliśmy, do negatywnych emocji i naturalną rzeczą jest przerwanie czegoś, czego się nie lubi. Odpowiednia ilość i czas ćwiczeń da nam spory zastrzyk energii  poczucie spełnienia czyli coś co lubimy i coś czego będziemy się trzymać.

Gwarantuje ci, że nasz system ćwiczeń wywoła biochemiczną reakcję w twoim mózgu, która sprawi że polubisz ćwiczenia.

Teraz już wiesz, dlaczego ponad 90% osób nigdy nie trzyma się swoich programów ćwiczeń. Dlaczego tak niewielka liczba osób potrafi zacząć ćwiczyć i wytrwać w reżimie najczęściej prowadzącym do przetrenowania.

7 minutowy trening to program dla wszystkich, którzy chcą zacząć ćwiczyć, polubić wysiłek fizyczny i czuć się świetnie przez resztę dnia.

 

Kliknij Tu Aby Zobaczyć Zalety Programu

 

Frazy Google:

Start a Conversation

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Wpisz wynik równania: *