7 Minut Trening cz.1

Na Czym Polega 7 Minutowy Trening?

Na tym blogu pokażę wam jak każdy może zyskać wymarzoną formę i sylwetkę trenując jedynie 7 minut dziennie, trzy razy w tygodniu. Udowodnię wam, że nasze ciało jest dokładnie „zaprojektowane” do tego rodzaju ćwiczeń i pokażę wam jak każdy z was może odnieść sukces trenując tak mało.  Jak to możliwe?

greencoffeeopinie

====>KLIKNIJ I ODKRYJ ZBAWIENNE DZIAŁANIE ZIELONEJ KAWY.

 

Współzałożycielem programu jest Joel Theiren, który był topowym kulturystą odnoszącym światowe sukcesy (6 miejsce w międzynarodowych zawodach kulturystycznych) i trenującym właśnie w ten sposób. Joel również studiował cztery lata fizjologię na Uniwersytecie Concordia w Montrealu w Kanadzie oraz był jednym z najbardziej poszukiwanych trenerów, który pomógł setkom osób osiągnąć sukces w bodybuilding ucząc jak ćwiczyć tylko 7 minut dziennie, 3 razy w tygodniu.

Był”… jest tutaj kluczowym słowem, ponieważ kariera Joela została przerwana z powodu zatrucia ASPARTAMEM, który jest składnikiem wielu dietetycznych napoju i innych suplementów. Do tego doszło jeszcze zatrucie ołowiem, co spowodowało powstanie mięsaków na mózgu skłaniając Joela do zaprzestania sportowej kariery i założenia własnego biznesu.

Nienawidzisz Ćwiczyć? To Nie Twoja Wina…

Aby zrozumieć dlaczego ten program jest tak efektywny, musisz najpierw zrozumieć podstawowe zasady fitness i adaptacji. Cofnijmy się do czasów prehistorycznych w których nie było siłowni ani nie było przetwarzanego jedzenia. Ludzie- myśliwi chodząc na polowania pokonywali ogromne dystanse w poszukiwaniu jedzenia. Długie bezowocne godziny marszu były nagradzane i kiedy przyszła właściwa chwila z całych sił ruszali do „ataku”, goniąc i polując na zwierzynę angażując w to wszystkie swoje pokłady siły.

Ta krótka historyjka obrazuje, że ciało ludzkie jest zaprojektowane przez naturę aby pracować długo i powoli lub krótko i ciężko. Nie może pracować w tych dwóch cyklach na raz! Większość z nas pracuje długo i wracając do domu po pracy, długi siłowy trening jest ostatnią rzeczą, o której myślimy.

Co Tak Naprawdę Się Liczy Podczas Wykonywania Ćwiczeń?

Ćwiczenia to proces, w którym nasze mięśnie/ciało zostaje nadwerężone, osłabione, po to by z nadwyżką zrekompensować „straty” oraz odbudować nadwerężone mięśnie adaptując się do zadanego wysiłku. Niektórzy z nas, co ćwiczyli wcześniej wiedzą, że po godzinie lub dwóch ćwiczeń na drugi dzień nasze ciało a właściwie mięśnie są obolałe właśnie z powodu zaistnienia powyżej wspomnianego procesu. Jest to tzw. stan kataboliczny. Rekuperacja mięśni z drugiej strony, to stan anaboliczny, gdy próbują one się odbudować i zaadaptować do sytuacji. Wówczas właśnie następuje ich wzrost.

 

Dlaczego Mięśnie Rosną Podczas Snu?

Jak zapewne wywnioskowałeś z poprzedniego paragrafu, ćwiczenia to tylko bodziec dla mięśni, który wprowadza je w anaboliczny stan rekuperacji. Zatem czas spędzony poza siłownią lub też odpowiednia przerwa, jest niezbędna w procesie budowania masy mięśniowej. Powtórzę ponownie- czas spędzony poza siłownią pozwala mięśniom na wzrost i adaptację adekwatną do wcześniejszego wysiłku.

Kataboliczne Hormony Czyli Dlaczego Mamy Depresję

7 minutowy trening

Jeśli zaczynasz czytać od tego miejsca lub przeskakujesz tekst, proszę cofnij się i przeczytaj tekst od początku aby w pełni zrozumieć koncept 7 minutowego treningu.

Kortyzol jest jednym z katabolicznych hormonów uwalnianych do organizmu. Jeśli ćwiczysz za dużo, hormon ten produkowany jest w nadmiarze, w wyniku czego twoje ciało jest pozbawiane EPINEFRYNY oraz DOPAMINY. Są to hormony odpowiedzialne za twoje dobre samopoczucie czyli zadowolenie, podekscytowanie, ogólnie mówiąc dobry humor. Dlatego większość z nas przestaje ćwiczyć po kilku wizytach na siłowni. Po prostu nie dajemy rady. Mięśnie są przemęczone a my nie czujemy zadowolenia. Wspomagamy się często suplementami i tabletkami na odchudzanie ale one również nie przynoszą rezultatów.

Podczas przerwy, gdy następuje proces rekuperacji do naszego organizmu uwalniane są anaboliczne hormony takie jak testosteron. Następuje również wzrost poziomu DOPAMINY co wpływa pozytywnie na nasze samopoczucie i daje nam więcej energii.

Ponad 90% Osób Ćwiczy Za Dużo!

Zaczynając program ćwiczeń zwykle czujemy się bardzo dobrze lecz w krótce zaczynamy ćwiczyć za dużo w efekcie czego uwalniane są „złe” hormony i rezygnujemy z programu zasłaniając się brakiem czasu lub lenistwem. Uczucie smutku, frustracji a nawet nienawiści w takich przypadkach nie jest również rzadkie.

Logiczna konkluzja…

Zatem jeśli ćwiczenia są kataboliczne a przerwa anaboliczna… czyż nie jest lepiej ćwiczyć mniej pozwalając ciału i mięśniom na stosowną rekuperacje, adaptację i odbudowę?

Mówi się nam, że jesteśmy leniwy, otyli, itd. a my przecież pracujemy tak ciężko w pracy, w domu przez wiele godzin przy wychowujemy dzieci, sprzątaniu czy nawet rozmawianiu przez telefon. Wszystko to powoli pozbawia nas energii stopniowo przez cały dzień.

Z tego powodu ostatnią rzeczą, jaką chcesz robić to szalony, długi program ćwiczeń.

Próbowałem wszystkiego ale nic nie działa…  :cry:

Kliknij Tu Aby Czytać Dalej

Frazy Google:

One comment

  1. Ja osobiście jestem bardzo zadowolana z 7 minutowego treningu, kiedys myślałam że tego tupu programy internetowe nie są w stanie dać mi oczekiwany efekt, aż pewnego dnia dałam się namówić i od tego momentu polecam wszystkim kto chce zmienic swoj wyglad na lepszy bez nadmiernego codziennego, meczacego treningu.

Join the Conversation

Your email address will not be published.


nine × = 9

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>